door
benjamin | 31 oktober 2017 |
Luister |
Betsayda Machado y Parranda El Clavo was de mooiste verrassing op
WOMEX (world music expo) en leveren ook de cd van de week “Loé Loá”, Afro-Venezolaanse tambor, een culturele erfenis van de Afrikaanse slaven die gebracht werden om in de cacao plantages te werken.
We luisteren ook naar Nidia Gongora's groep Canalón de Timbiquí van Colombiaanse Pacific, Sonido Gallo Negro uit Mexico City met hun chicha amazonica met psychedelische live drawing en de nieuwe single van André Sampaio, candomblê afro-rock uit Rio.
Concerten die je niet mag missen: La Chiva Gantiva (cumbia-rock) in Botanique (Brussel), They Must Be Crazy (afrobeat/afro-funk) met
DJ Mukambo in Bleza (Lissabon) +++ compilaties “Meet the Colombian Power Houses Vol 1 – An alliance of independent record labels” en “Kafundó Vol. 5 – Afro-Brazilian Roots and Wires”.
Lees verder
door
tim | 30 oktober 2017 |
Frontstage |
Hoewel we de heren van Orchestra Baobab nog maar
enkele maanden geleden aan het werk zagen in het Leuvense Depot, tekenden we toch opnieuw present voor hun concert afgelopen vrijdag in
De Roma. De reden daarvoor was drieledig: Orchestra Baobab staan, ondanks een serieuze personeelswisseling, nog steeds garant voor een stevig Senegalees feestje, we kregen eindelijk de kans om Issa Cissokho, de excentrieke tenorsaxofonist van de band, eens te interviewen, en tenslotte, wellicht de belangrijkste reden, we wilden eindelijk die "geluid verbeterende maatregelen" die recent in de zaal werden uitgevoerd met eigen oren checken. Wat dat laatste betreft, kunnen we u meteen geruststellen, hoewel nog steeds niet perfect, is de verbetering onmiskenbaar.
Lees verder
door
tim | 30 oktober 2017 |
Interviews |
Op 11 november aanstaande brengt Sahrawi-zangeres
Aziza Brahim de Sahara naar
De Casino in Sint-Niklaas.
Vorig jaar zagen we Aziza Brahim aan het werk in de Leuvense stadsschouwburg
30CC. Met onderstaand interview dat we aldaar hadden kun je alvast op temperatuur komen.
Lees verder
door
tim | 25 oktober 2017 |
Frontstage |
Het bleek alweer van
de 22ste editie van Couleur Café in 2011 geleden dat wij het Malinese supersterkoppel Amadou & Mariam nog eens aan het werk zagen. Het duo heeft met
La Confusion bovendien eindelijk ook nog eens een nieuw album uit en dus tekenden wij afgelopen dinsdag graag present in de Brusselse
Ancienne Belgique.
Al van bij opener
Ta Promesse, dat live een licht reggaetintje krijgt, is duidelijk dat de klemtoon het ganse concert lang vooral op nummers uit het nieuwe album al liggen.
Na al die jaren is de show van Amadou & Mariam een goed geoliede machine geworden en na en welgemeende: "Est-ce que ça va?" is de Malinese feesttrein vertrokken. Met
Batoma, over een vrouw die gaat feesten en zich van niets of niemand nog iets aantrekt, worden meteen ook alle registers opengetrokken.
Lees verder
door
tim | 25 oktober 2017 |
Plaatjes |
Tamala of reizigers, brengt de Senegalese muzikanten Mola Sylla (vocals,
xalam, kalimba) en Bao Sissoko (kora) samen met de Belgische violist Wouter Vandenabeele. Het is verre van de eerste Europees-Afrikaanse kruisbestuiving waarin Afrikaanse snaarinstrumenten aan westerse tegenhangers gekoppeld worden, maar het leverde in dit geval wel een betoverend mooi eindresultaat op. Mola Sylla heeft het in zijn vaak poëtische teksten over onderwerpen als je laten meedrijven met de stroom en stil te staan bij aarde, lucht, fauna en flora (opener
Salubrité), de band tussen moeder en kind (
Kure Ndey) of nog zo verliefd worden dat je totaal het noorden verliest (
Xafamaia), maar eigenlijk blijven zijn vocals steeds ondergeschikt aan het meditatieve samenspel van de drie muzikanten. Een aparte vermelding waard is het instrumentale
Ceppe, opgedragen aan ASSAPE/CEPPE, een Senegalese organisatie die in Dakar straatkinderen een opleiding geeft en waarvan Mola, Bao en Wouter met graagte het ambassadeurschap van op zich nemen. Pareltje!
Dit Trio kun je live aan het werk zien op 5 november in Muziekclub ’t Ey (Belsele) en op 25 november in Ferme de la Dîme (Wasseiges).
www.muziekpublique.be |
www.xmd.nl
door
tim | 25 oktober 2017 |
Plaatjes |
De Braziliaanse multi-instrumentalist, componist en arrangeur
Hermeto Pascoal werd door Miles Davis ooit nog omschreven als: "…the most impressive musician in the world…", en dat hij bekend staat als O Bruxo ("de tovenaar") heeft dan ook niet alleen te maken met zijn Gandalf-achtige verschijning.
Viajando Como Som is meteen ook de 200ste release voor
Far Out Recordings. Het album uit 1976 werd in amper twee dagen opgenomen in de Vice-Versa studio van
Rogerio Duprat in São Paulo waarbij de klemtoon vooral op improvisatie lag. Ondertitel
The Lost '76 Vice-Versa Studio Session verklapt het al,
Viajando Como Som zou nooit het licht zien en bleef veertig jaar lang stof vergaren in de archieven van de studio. Voor deze release werd de originele tape gerestaureerd en zo krijgen we eindelijk vier nummers te horen uit wat ontegensprekelijk Hermeto's meest experimentele periode was (afsluiter
Casinha Pequina duurt maar liefst 26 minuten!). Bezwerende tropical jazz!
www.faroutrecordings.com |
www.hermetopascoal.com.br
door
benjamin | 25 oktober 2017 |
Luister |
Radio Mukambo kondigt
WOMEX aan, de grootste wereldmuziekbeurs die deze week doorgaat in Katowice (Polen) this week. We kijken vooral uit naar de Swahili rumba meesters
Orchestre Les Mangelepa, Congolese muzikanten die in de jaren 1970 naar Kenya verhuisd zijn en zonet hun eerste internationale release 'Last Band Standing' uitbrachten bij Strut Records.
Verder nog op WOMEX: KutiMangoes (afrobeat uit Denemarken), Orlando Julius & The Heliocentrics (afrobeat/highlife uit Nigeria/Londen), Metá Metá (hedendaagse afro-jazz uit São Paulo), Black Flower (Ethiogrooves uit België), The Busy Twist (afro-bass uit London), Gato Preto (afro-bass uit Mozambique/Ghana/Duitsland), Bitori (funaná uit Kaapverdië)...
Maar het is niet al WOMEX: Chinese Man komt naar het Vrijheidsfestival in Brussel + duotickets te winnen voor Metá Metá & Black Flower in Nosta (Opwijk).
Lees verder
door
tim | 24 oktober 2017 |
Plaatjes |
Het verhaal van
Orchestre Les Mangelepa begint in het
Lubumbashi van het Congo van eind jaren zestig van de vorige eeuw, waar dit rumba-orkest toen nog optrad onder de naam L'Orchestre Baba Nationale (verwijzend naar oprichter
Baba Gaston). Omdat de studio's van grote westerse labels als Polygram en EMI zich in die periode voornamelijk in
Nairobi bevonden, trok de band in 1973 een eerste keer naar Kenia om twee jaar later terug te keren als huisband van de Aquarius Club in Ngara (een stadsdeel van Nairobi). Binnen de band groeide echter de onvrede met het beleid van Baba Gaston, en algauw splitsten een aantal muzikanten onder leiding van Kabila 'Evany' Kabanza en Bwamy Malumona zich af om verder te werken onder de naam Orchestre Les Mangalepa. Nieuwe standplaats werd het Park Inn in Nairobi's
Uhuru Park. Dankzij een mix van Lingala en Swahili en het incorporeren van lokale genres als
benga en
chakacha, werden Les Mangalepa in geen tijd publiekslievelingen. Maar ook de rest van Afrika wenkte en in de late jaren zeventig volgden tournees in Oeganda, Malawi, Zambia, Zimbabwe en Tanzania. In de jaren tachtig begon de band echter aan populariteit in te boeten, maar na een eerste lokale comeback onder leiding van Tom Kazungu rond de eeuwwisseling, is er nu dus deze
Last Band Standing geproduceerd door
No-Nation oprichter en producer Guy Morley, waarvoor de band een aantal van hun grootste successen opnieuw inspeelde. De
Last Band Standing is klaar om de wereld te veroveren!
www.strut-records.com
door
tim | 24 oktober 2017 |
Plaatjes |
Muziek slaagt waar de politiek faalde (in de periode 1972 - 1980 onderhielden de Jamaicaanse eerste minister
Michael Manley en de Cubaanse president Fidel Castro zeer nauwe banden), zo zou je deze
Mista Savona presents Havana meets Kingston kunnen samenvatten. Concept? Geïnspireerd door het legendarische Buena Vista Social Club, bracht de Australische producer Jake Savona aka.
Mista Savona een hoop bekende en minder bekende Jamaicaanse (
Sly & Robbie,
Bongo Herman,
Bopee, Ernest Ranglin,
Randy Valentine,
Turbulence, Cornel Campbell,
Prince Alla,
Leroy Sibbles,
Lutan Fyah,
Exile Di Brave…) en Cubaanse (Rolando Luna,
Barbarito Torres,
Julito Padron,
Beatriz Marquez, Solis, Maikel Ante, El Medico…) artiesten samen in de legendarisch
EGREM studio in Havana. Het resultaat is een uiterst geslaagd hybride album, waarbij Jamaicaanse en Cubaanse invloeden en genres moeiteloos in elkaar lijken over te vloeien. Voor
Havana meets Kingston hernam Cornel Campbell zijn klassieker
100 Pounds Of Collie, zei het wel in het gezelschap van Prince Alla, Leroy Sibbles, The Jewels, Cali P, Lutan Fyah en Exile Di Brave en is
Vibracion Positive een vrij geslaagde spaanstalige cover van Bob Marley's
Rastaman Vibration, maar onze persoonlijk hoogtepunten uit de tracklist zijn
Carnival, een van de eerste singles van het album met Solis en Randy Valentin, de instrumentals
410 San Miguel en
Carnival Horns, respectievelijk met Ernest Ranglin op gitaar en Julito Padron op trompet, en aangezien Savona de mosterd bij Buena Vista Social Club haalde kon een versie van überklassieker
Chan Chan, hier door Maikel Ante, Felix Baloy, Solis en Eugenio Rodriguez, ook niet in de tracklist ontbreken (en er is nog meer, want ook Buena Vista klassiekers
Candela en
El Cuarto De Tula werden opnieuw onder handen genomen). Als Mister Savona er ook nog in slaagt om van dit project een toerende live-versie uit de grond te stampen, zou dit wel eens serieuze potten kunnen gaan breken tijdens het volgende festivalseizoen!
Lees verder
door
wouter s. | 23 oktober 2017 |
Luister |
In Bounty Radio gaan we op zoek naar de laatste trends in vooruitstrevende en elektronische Wereldmuziek 2.0. In de playlist global electronica, bass en organische grooves die je meenemen tot diep in de tropen. In S03E05 van Bounty Radio is
Diron Animal's Alone het album van de week. We luisteren naar nog te verschijnen materiaal van
Buyepongo en
Ohxala;. De Britse
Swindle levert met 'Connecta' de Throwback Track.
Lees verder
door
tim | 18 oktober 2017 |
Plaatjes |
Lulendo Mvulu werd geboren in Maquela do Zombo (zie
Zombo City), een stadje in het uiterste noorden van de
Uige provincie in
Angola, maar groeide op in de hoofdstad
Luanda. Zingen leerde hij in de kerk, maar het was zijn grootvader die hem inwijdde in de geheimen van de
likembe (duimpiano). Tussen 1975 en 2002
werd Angola verscheurd door een burgeroorlog tussen het
MPLA (Volksbeweging voor de Bevrijding van Angola) en de
UNITA (União para a independência total da Angola) en in 1982 ontvlucht Lulendo dan ook zijn thuisland om zich in Parijs te vestigen. Nadat hij daar nog een tijd als backing vocalist voor onder andere Papa Wemba aan de kost komt, begint hij ook aan een solocarrière te werken. Deze
Mwinda (
Lingala voor "licht") is ondertussen alweer Lulendo's vierde studioalbum. In zijn nummers wisselt Lulendo af tussen Portugees, Lingala, Frans en zijn moedertaal
Kikongo. Opvallende gast is Tony Allen die een stukje komt mee drummen in titelnummer
Mwinda en
Africa Meu Amor. Op
Mwinda vooral de betere lichtvoetige afro-pop, steeds met Lulendo's likembe in een hoofdrol, maar onze favoriet uit de tracklist is toch het iets meer naar afrobeat nijgende
Mamona Mbua.
www.budamusique.com |
www.xmd.nl
door
tim | 18 oktober 2017 |
Plaatjes |
Je zult
Litouwen wellicht niet meteen in verband brengen met
een samenwerkingsproject tussen een Amerikaanse blues-veteraan en een Afrikaanse griot, maar inspirator achter deze
Griot Blues was de Litouwse ondernemer
Jay Svarplys die de twee muzikanten aan elkaar voorstelde (het hele verhaal wordt nog eens mooi samengevat in titelnummer
Griot Blues). Vocalist/percussionist
Baba Sissoko en vocalist/toetsenist
Mighty Mo Rodgers kregen voor dit album bovendien het gezelschap van drie Italiaanse collega's (Luca Giordano - gitaar, Walter Monini - bas, Pablo Leoni - drums/percussie) en evenveel Amerikanen (Dale 'Dizzy' Williams - gitaar, Darryl Dunmore - harmonica, Saint Willie - flute). Soms neigt dat eerder naar blues uit de Mississippi-delta (
Mali To Mississippi,
Drunk As A Skunk,
What Is The Color Of Love?) elders meer naar de griot-muziek uit West-Afrika (
Donke/Dance,
Djeli/Griot/Storyteller,
Mo Ba) en soms gewoon een combinatie van de twee (
The Blues Went To Africa,
Nalu/Mother), met als enige uitzondering opener
Shake 'Em Up Charlie, dat een reggaetintje kreeg.
Lees verder
door
benjamin | 18 oktober 2017 |
Luister |
Als je nog niet wist dat afrobeat een echt internationale beweging is, check dan
Instigator Afrobeat Orchestra uit Singapore. Hun debuut 'Singapura Vibrations' is cd van de week op
Radio Mukambo. We luisteren ook naar the Black President himself om zijn verjaardag te vieren. Yep, op 15 oktober zou Fela Kuti 79 geworden zijn. Daniel Dzidzonu viert deze zaterdag Fela's muziek, leven en strijd op #FelabrationAntwerp in Cultuurcentrum Berchem.
We kondigen ook concerten aan van Afrikän Protoköl (Vrijheidsfestival), Kasai Allstars (BOZAR) en luisteren naar nieuwe tracks van AkizzBeatzz en Ghetto Kumbé.
Lees verder
door
tim | 17 oktober 2017 |
Plaatjes |
Eens in de zoveel tijd trekken de leden van het Nederlandse
New Cool Collective zich terug in de
Electric Monkey studio in Amsterdam. In 2014 resulteerde dat al in
Electric Monkey Sessions, waarvoor ze zich onder meer lieten inspireren door
Orchestra Baobab (opener
Rantanplan,
Thierno,
Sa Jikko Jii,
Casa Di Mansa), psychedelische cumbia (
Cumbia Yaya), Italiaanse cinema (
Cinecittà) en een aantal persoonlijke jazzfavorieten (
Mono Eléctrico,
Thierno), en voor de opvolger wilde de band een nog rauwere en meer analoge sound nastreven; één ruimte, een paar microfoons, enkele takes, rechtstreeks op tape: "Opnieuw met zijn achten in dezelfde ruimte ideeën uitwisselen terwijl Kasper het moment vangt en nog wat extra ingrediënten toevoegt. Het waren spannende, inspirerende en creatieve sessies en uiteindelijk verlieten we de studio met 10 nieuwe tracks.". Het resultaat is een caleidoscoop aan genres die wonderwel bij elkaar lijken te passen. Er is
Villechaize, een melancholisch jazzy eerbetoon aan dwergacteur
Hervé Villechaize (bekend van zijn rollen in de James Bond-film
The Man With The Golden Gun en de televisiereeks
Fantasy Island), en de inhoudelijk gelijkaardige
Max (uptempo latin-jazz) en
Kaspa, respectievelijk opgedragen aan de Amerikaanse jazzdrummer
Max Roach en Electric Monkey studio opnametechnicus Kasper Frenkel. Voor
Limakwa haalde New Cool Collective de mosterd bij de Afro-Peruaanse muziek van
Oscar Aviles, en
Ar Ping Talk ontstond dan weer uit hun gezamenlijke voorliefde voor de sound van
Talking Heads. Een van de absolute feestnummers op
Electric Monkey Sessions 2 is
Skalypso, zoals de titel al aangeeft, een ska-calypso hybride. De heren van New Cool Collective blijven Nederlanders en
Acapulco Gold verwijst dan ook naar een favoriete hennepsoort van de band. Twee keer zeer aangenaam luistervoer dat wij u warm aanbevelen.
www.newcoolcollective.com
door
tim | 17 oktober 2017 |
Plaatjes |
Antwerp Gipsy-Ska Orkestra coverde in het verleden al vaker een nummer van het Servische zigeunericoon
Saban Bajramovic, bijgenaamd Black Panther, en draagt nu dit hele album aan de man op. Saban kreeg zijn bijnaam toen hij als gewetensbezwaarde werd opgesloten op het gevangeniseiland
Goli otok voor de kust van Kroatië en als lid van de voetbalploeg een uitstekende goalkeeper bleek. Stukje muziektrivia: het ritme van het titelnummer van dit album is gebaseerd op
The Ballad Of Johnny Butt van de Amerikaanse ska-punk band
Sublime. Bandleider Gregor Engelen omschrijft 'Black Panther' als het meest coherente album dat Antwerp Gipsy-Ska Orkestra tot noch toe opnam en dat zowel inhoudelijk als muzikaal, maar ons vielen dan weer vooral de talrijke reggae-invloeden op (opener
Babylon Trap, titelnummer
Black Panther,
As They Wish,
If I Had A Heart…).
Lees verder
door
benjamin | 12 oktober 2017 |
Luister |
Deze week blikt
Radio Mukambo vooruit op twee Felabrations in België: vrijdag met Daniel Dzidzonu in De Centrale (Gent) en zaterdag met London Afrobeat Collective & Tangawissi in Vk Concerts (Brussel). Zaterdag namiddag is er ook een talk in Le Space (Brussel) met de Nigeriaanse auteur en activist ID.
De nieuwe
Antibalas EP 'Where The Gods Are In Peace' is het album van de week en we luisteren naar Instigator Afrobeat Orchestra from Singapore en Blay Ambolley uit Ghana. Er zijn ook tickets te winnen voor Lura in De Roma (Antwerpen) en Brzzvll in Nosta (Opwijk). Verder luisteren we naar nieuwe tracks van Badi (slam, Congo), AkizzBeatzz (gnawa beats) en Instigator Afrobeat Orchestra (afrobeat uit Singapore).
Lees verder
door
tim | 10 oktober 2017 |
Plaatjes |
Voor hun derde langspeler sloeg het Belgisch-Colombiaanse
La Chiva Gantiva de handen ineen met producers Ivan Benavides (Toto La Momposina, Sidestepper) en Vincent Poujol. Het recept van de band, een mix van Afro-Colombiaanse ritmes met invloeden uit punk en rock die ze zelf punkclore doopten, is ongewijzigd gebleven, maar voor
Despegue ("lancering", "lift-off") nodigden de Brusselaars deze keer wel een aantal opvallende gasten uit. Zo zorgt
Arrested Development-frontman
Speech voor wat hip-hop vibes in
Cuero, en duikt de baritonsaxofoon van Martin Perna (
Antibalas) op in
Fais Comme Si, meteen ook het enige Franstalige nummer uit de tracklist.
Lees verder
door
tim | 6 oktober 2017 |
Plaatjes |
Het was ondertussen alweer
vijf jaar geleden dat het Malinese supersterkoppel
Amadou & Mariam ons nog eens verblijdde met een nieuwe langspeler. Het duo nam
La Confusion op met de Franse producer Adrien Durand (
Bon Voyage Organisation), die het album hier en daar een eighties tintje gaf (de invloeden uit de Chicago house in opener
Boufou Safou, een pamflet tegen luiheid, de saxofoonsolo en keyboard-riffs in titelnummer
La Confusion, de disco/funk vibes en opnieuw de eighties sax van
Adrien Soleiman in
Filao Bessame). Titel
La Confusion verwijst naar alle verwarring en chaos die er op dit moment in de wereld heerst: "C'est la confusion partout. C'est l'illusion partout. C'est la division surtout!", of zoals Amadou het zelf samenvat: "Nothing is what it seems, and you have to have a lot of patience to understand what is really going on.". Maar op
La Confusion worden natuurlijk ook andere onderwerpen aangesneden; zo probeert het duo in
C'est Chaud mogelijke toekomstige Afrikaanse migranten te overtuigen van het feit dat het overal moeilijk is om een leven op te bouwen, brengen ze met
Femmes Du Monde een ode aan de vrouw en roepen ze zelf God's hulp in met
Massa Allah. Ook opvallend is dat Amadou & Mariam deze keer geen vocale gasten uitnodigden, al maken Afrikaanse muzikanten als
Djeli Moussa Diawara (kora) of Youssouf Diabaté (ngoni) dan weer wel hun opwachting naast de Braziliaanse percussionist
Ze Luis Nascimento en de al vermelde Franse saxofonist Adrien Soleiman. Amadou & Miriam mogen dan beide blind zijn, met
La Confusion bewijzen ze opnieuw dat ze de sociale en politieke evoluties in de wereld scherp in de gaten blijven houden.
Lees verder
door
tim | 6 oktober 2017 |
Plaatjes |
Met deze
At Least Wave Your Handkerchief At Me laten
Glitterbeat Records en producers
Joe Boyd, Edit Pula en Andrea Goertler u kennismaken met het Albanese
Saz'iso. De kiemen voor dit project werden in 2011 gelegd toen Joe samenwerkte met etnomusicologe Lucy Duran en de Albanese kunstenares Edit Pula voor een driedelig programma over Albanese muziek dat werd uitgezonden op BBC Radio 3. In 2014 vergezelde Boyd Lucy naar Albanië waar Edit Pula en haar vriendin Andrea Goertler, beiden gepassioneerd door de muziektradities van het land, hen algauw warm konden maken voor een albumproject. Na een succesvolle Kickstarter-campagne werden een aantal van de beste Albanese vocalisten en muzikanten samen getrommeld en Saz'iso was geboren.
Lees verder
door
tim | 5 oktober 2017 |
Plaatjes |
Toen wij in onze recensie van
Nneka's
My Fairy Tales album uit 2015 de opmerking maakten dat wij niet echt grote fans waren van de "veelheid aan vrouwelijke singer-songwriters met een etnisch tintje", kwam ons dat op heel wat kritiek te staan; nochtans wilden we met die opmerking enkel aangeven niet goed te begrijpen waarom artiesten die vooral singer-songwriter pop brengen als wereldmuziek gepromoot worden enkel en alleen vanwege de kleur van hun huid. Dat geldt ook voor
Ayo, wiens naam in dezelfde recensie ter sprake kwam. De Duitse singer-songwriter van Nigeriaans-Romani afkomst is met dit titelloze album al aan haar vijfde langspeler toe en die moet meteen een scharniermoment in haar leven markeren.
Lees verder
door
benjamin | 4 oktober 2017 |
Luister |
Heel wat black music om op te dansen deze week op
Radio Mukambo, met
Son Palenque uit Afro-Colombia die het album van de week levert, 'Kultura Negra para bailar' uit bij Palenque Records + afrobeat van Blay Ambolley, Underground System & Ajate (uit Japan) ++ Congotronics van Kasai All Stars (donderdag in De Centrale). Maar ook dancehall uit Malta, maloya muziek uit Reunion et lakou muziek uit Haiti. Enjoy!
Lees verder
door
tim | 3 oktober 2017 |
Frontstage |
tropicalidad.be opende het nieuwe concertseizoen met een dubbelconcert in de
AB Club geserveerd door het
Strut Records label.
Eerst aan de beurt: de Amerikaans-Sierra Leoonse kruisbestuiving
Kondi Band. Het duo Chief Boima (sampling) en de blinde Sorie Kondi (kondi, vocals) blijkt live versterking te krijgen van Will Horrocks van de Britse electro-band LV (drumcomputer, bongo's). Achter het trio is een projectie te zien met beelden uit de Sierra Leoonse hoofdstad en Sorie Kondi in de straten van Freetown.
Lees verder
door
wouter s. | 2 oktober 2017 |
Luister |
In Bounty Radio gaan we op zoek naar de laatste trends in vooruitstrevende en elektronische Wereldmuziek 2.0. In de playlist global electronica, bass en organische grooves die je meenemen tot diep in de tropen. In S03E3 van Bounty Radio levert Kaleema met Nomada het album van de week. We luisteren naar nog te verschijnen materiaal van Sly5thAve. Lokkhi Terra & Bangladesh Allstars leveren de Throwback Track.
Lees verder